Prekių pristatymas ir sąlygos

  • Mūsų elektorinėje parduotuvėje užsakytos prekės pristatomos žemiau nurodytais būdais:
    • Omniva LT siuntų paštomatais (Pristatymas per 2-3 d.d.)
    • Atsiimant prekes parduotuvėje adresu Kauno g. 31, Marijampolė. (II aukšte).
  • Prekių pristatymo kaina nurodoma prekių krepšelyje prieš patvirtinant užsakymą.
  • Kliento užsakymas pradedamas vykdyti tik atlikus apmokėjimą už pasirinktas prekes;
  • Nesulaukus apmokėjimo už pateiktą užsakymą ar apie tai patvirtinančio dokumento el. paštu info@dameja.lt per 24 val. užsakymas atšaukiamas, ir kliento suformuotame užsakyme buvusios prekės grąžinamos į el. parduotuvę prekybai. Prekes tokiu atveju gali įsigyti kiti klientai, o užsakymą pateikęs klientas praranda rezervacijos teisę į užsakytas prekes.
  • Gavus apmokėjimą iki 12:00 val. darbo dienomis už užsakymą, prekės išsiunčiamos gavėjo adresu pasirinktu siuntimo būdu tą pačia dieną;
  • Gavus apmokėjimą po 12:00 val. darbo dienomis už užsakymą, prekės gali būti išsiunčiamos gavėjo adresu tą pačią dieną, arba garantuotai sekančią darbo dieną.
  • Gavus apmokėjimą ne darbo dienomis už užsakymą, prekės išsiunčiamos artimiausią darbo dieną.
  • Negarantuojame tikslaus pristatymo laiko šventinėmis dienomis.
  • Užsakant prekes būtina nurodyti teisingus savo bei pirkėjo duomenis: Vardas, pavardė, telefono nr., el-paštas, papildoma informacija (pvz. laiptinės durų kodas).
  • Nepavykus pristatyti prekės gausite pranešimą į nurodytą el. pašto adresą arba telefoną. Už nepristatytas prekes pinigai nėra grąžinami.
  • Mes neprisiimame atsakomybės už pavėluotą pristatymą dėl neteisingai nurodyto pristatymo adreso, kurį klientas patvirtina užsakant prekes.
  • Klientas turi teisę atšaukti užsakymą per 2 val. nuo apmokėjimo patvirtinimo susisiekiant su mumis el. paštu ar nurodytu kontaktiniu tel. nr. Elektroninėje parduotuvėje. Pinigai į sąskaitą grąžinami per 7 d.d. atskaičiavus administravimo mokesčius.